Newyorská dieta od Davida Kirsche

Newyorská dieta pochází od hollywoodského fitness guru Davida Kirsche, který, ač původním povoláním právník, troufl si vypracovat dietu díky které zhubly takové hvězdy jako Liv Taylor, Naomi Campbell, Sarah Connor či Heidi Klum. Newyorská dieta se skládá ze tří fází a je zapotřebí naplánovat správně jednotlivé dávky jídla a pohybu.

Základní pravidlo newyorské diety je – nejíst po 19. hodině a ve všech hubnoucích fázích vypít denně alespoň 3 litry vody, bylinkového nebo ovocného čaje. Tato činnost je velmi důležitá pro odbourávání tuku a odplavování škodlivých látek z těla.

Newyorská dieta – první fáze (2 týdny)

Chcete-li dosáhnout s touto dietou vysněné postavy, musíte vynechat uhlohydráty. Takže se musíte vyhnout ovoci, mléčným výrobkům, chlebu, těstovinám, bramborám, rýži, mléčným výrobkům, sladkému a tučnému. Kromě těchto potravin se musíte vyvarovat jakéhokoliv alkoholu. A co tedy budete jíst?

Váš dietní jídelníček bude obsahovat především bílkoviny, zeleninu, ryby, libové maso, hlávkový salát a proteinové nápoje. Měli byste jíst pětkrát denně, každé tři hodiny. K snídani si dejte například míchaná vejce a proteinový koktejl, k obědu a večeři zeleninový salát a libové maso nebo rybu.

První fázi newyorské diety dodržujte minimálně 2 týdny, pokud vydržíte, povede to u vás rapidnímu úbytku váhy.

Newyorská dieta – druhá fáze (2 týdny)

I druhá fáze newyorské diety by měla trva 2 týdny, samozřejmě je to vždy jen na vašem odhodlání. Nyní se už podmínky diety trochu změní.

Můžete přidat trochu ovoce i mléčných produktů, celozrnný chléb, ale vše s co nejmenším obsahem tuku. Druhá fáze má za cíl stabilizovat vaši novou váhu, ale už s ohledem na to, abyste již nehubnuli tak razantně jako ve fázi č. 1.

Newyorská dieta – třetí fáze (trvalý)

Říkáte si, že první 2 fáze nebyly nikterak náročné? Nyní přichází třetí fáze hubnutí pomoci newyorské diety a ta je především otázkou výdrže. Jejím hlavním sloganem je – snažte se váš nový život styl udržet, věřte, že pokud to zvládnete, povede k trvalé štíhlé pevné postavě a vaší psychické spokojenosti.

Nepřekračujte příjem jídla, snězte maximálně 1000 kcal za den. Také budete muset cvičit. Bez toho to jednoduše nejde a právě v poslední fázi se na něj musíte obzvlášť soustředit. Nejlepší volbou je kombinace aerobiku a posilovacích cvičení. Udělejte si čas a věnujte pohybu 60 – 90 minut denně.

Co když po newyorské dietě opět přiberu?

Pak se musíte nekompromisně vrátit do fáze číslo jedna a opět držet přísnou bílkovinovo-zeleninovou dietu.

You can leave a response, or trackback from your own site.

názorů: 10 k “Newyorská dieta od Davida Kirsche”

  1. Andrea napsal:

    tudle bych chtěla vyzkoušet, jen nevím jestli si mohu dát alespoň jedno kafe denně-poradí někdo? dík
    vyzkoušel to někdo? jak jste dopadli?

  2. šárka napsal:

    zrovna jsem přemýšlela, že se od pond.do ní pustím…kafe jedno ráno bych si dala místo toho proteinového nápoje…napadá někoho jiná snídaně než ty vejce ? dík za zprávu..

  3. lena napsal:

    kafe si dát určitě můžete, ale bez mléka!! a ten proteinový drink bych kafem nenahrazovala, protože je velice důležitý!! jeden z hodně výborných proteinových drinků je RESOURCE protein drink od Nestlé, hotový v lahvičkách a koupíte ho v lékárně balení po 4 kusech- stojí ale (to balení po 4 kusech) asi 190 korun a doporučují se 2 denně. A ten sport je také velice důležitý, jinak ten protein škodí ledvinám!!!!!

  4. lena napsal:

    a místo těch vajec by mohla jít určite libová kuřecí šunka s malým obsahem tuku.

  5. veverka napsal:

    Dobrý den,

    mohu se zeptat zda s tím máte někdo už zkušenosti? právě jsem s dietou začala do 6 týdnů potřebuji shodit tak 10 kilo, povede se mito? každý den jezdím an kole a dělám sklapovačky.

    Děkuji za brzkou odpověď.

  6. Lenka napsal:

    Dobrý den,
    tuhle dietku jsem si „dala“ na 11 dni.
    Snidala jsem denne dve vejce a párek, k svačině, kešu oříšky, k obědu špenát s vejci nebo kuřeí šunku a papriku, olivy.. a hodně ryby. Večerela jsem třeba i dva kuřecí přírodní řízky se zeleninovou oblohou. Ubytek na vaze je dost markatni. Asi 3-4 den byla menši krize po cukrech, ale vydržela jsem to. Sice jsem se cítila trochu unavená bez sacharidů, ale dá se to vydržet a za výsledek to rozhodně stojí! Teď jím uplně normálně, nepřejídám se, ale sem tam i nějakou sladkost a vaha je porad stejna, takže jojo efekt opravdu žádný není.

    Negativum je že dieta trochu leze do penez (narozdíl od rýžových levných chlebu, jablku atd, je maso,ryby drazší) ale je zdravá a bez úbytku svalové hmoty

    Myslím, že jsem za tech 11 dní určitě 2-3 kila TUKU shodila, coz vypada uplne jinak nez 2-3 kila „vahy“ jde pryc opravdu tuk, ne voda, nebo svaly a hlavně je to vidět a dá se to změřit na cm.
    Celych 11 dni jsem temeř vubec necvičila tzn + cvičení by byl vysledek určitě ještě více vidět.

    Mohu tuhle dietu jedine doporučit, ale nezapomentě brát třeba nějaké Cčko, nebo multivitamíny, protože kvuli vynechání ovoce by tělu určitě chyběly.

  7. Monika napsal:

    Zdravím

    U této diety je v první fázi kafe zakázáno.

  8. dudu napsal:

    zdravim, chtela jsem se zeptat, zda muzu pit dietni kolu a podobne napoje. dekuji

  9. Denisa napsal:

    ahoj, nevite nekdo o strankach, kde bych se to teto diete dozvedela vic? nebo knizce? diky

  10. Klárka napsal:

    Ahoj, moc zdravím všechny. Ráda bych se k newyorské dietě vyjádřila. Já sama diety nedržím, od přírody jsem spíše štíhla. Když potřebuji něco shodit začnu víc pít vody a nejím sladké. Ale jedna moje kamarádka diety drží často, nijak to nepřehání a má pěknou postavu. Teď po dlouhé době zase něco zkusila. Dnes se jí ptám, jak se možné že je o tolik hubenější. Říká, že newyorská dieta a že už hudba 5 kilo (za si 3 týdny). Je fakt o dost hubenější, ale je bledá.
    a KAFE fije hodně, asi tak 5-6 za den. Prý to ničemu nevadí.

Řekněte svůj názor k Newyorská dieta od Davida Kirsche

(c) Dietář 2009 - 2011 | kontakt | mapa webu